fredag 3. oktober 2008

Wanna dance until my feet can't feel the ground

HØSTFERIEN!
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra hytta og på lørdag skal jeg prøve å få kjøpt vinter jakke og på søndag skal jeg til Nesoden å møte en venninne =D 
Fra fredagen til søndagen var jeg på tur med klassen. Vi var på besseggen og jeg gikk over hele fjellet. Det var beregnet at det skulle ta syv timer å gå over, men jeg og noen andre venner brukte ca fem timer. Jeg gikk med fem andre fra klassen og når vi hadde gått i ca to timer trodde vi at vi nesten var framme, men selvfølgelig var vi ikke halvveis en gang! Det var da jeg så den bratteste delen av turen (eggen) Den var så skummel og det regnet og blåste så mye at noen av de jeg gikk med måtte nesten holde meg fast sånn at jeg ikke skulle dette ned. Det er det skummleste og mest spennende jeg har vært med på! Når jeg kom hjem etter turen var jeg helt utslitt og kald.
Jeg var på hytta fra mandag til i dag (fredag) og der snødde og regnet det hele tiden.



















































Dette bilde fant jeg på innternett =P hihi


Hva har dere gjort eller skal dere i høstferien? 

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Jeg har jobbet (yay), vært hos kjæresten og nå er jeg på dataparty. Ellers er fototur og shopping på lista, samt søøøvn. <3

PS: Du må huske å legge inn adressa til bloggen din på mote når du skriver. ;p