mandag 27. oktober 2008

Heiress duft, lekser og godt humør :D

God kveld alle sammen!
I dag har jeg hatt en god dag, ikke noe sessielt har skjedd, ikke noe viktig i hvertfall. Men det har vært en god dag.
Vi spillte forresten BRAND på fredag og jeg fikk 5+ på den!! :D da ble jeg glaaaad da. Men ihvertfall, kanskje jeg er så glad på grunn av den nye duften min (?) haha, kjøpte meg parfymen HEIRESS av paris hilton på lørdag! I love it.
Nå har jeg gjort meste parten av leksene mine, har norsk skrive dag (tentamen) i morra -igjen- så hadde en del å gjøre! SØREN! nå kom jeg på at jeg har glemt å gjøre engelsken =p jaja..pytt, pytt.
Men nå skal jeg snart sette meg under dyna med noe godt å knaske på og se på Top model og Ylvis møter veggen :D Håper det er noen kule folk med der nå!!

Nå vil jeg gjerne få vite hvordan dagen deres har vært (?)
Så vi prekast folkens <3>


3 kommentarer:

Yvonne sa...

Jeg gruer meg til vi skal ha tentamen igjen -.-'

Jeg måtte ikke på skolen idag, så dagen min har vert ganske bra. hehe :)

Yvonne sa...

Takk. :D
Jaa... hadde vært kjempe snilt av deg å spørre hun :):)

metallicatrollet sa...

Min dag var en kjempefin morgen med sjæsten min, og en helt kurrant dag på jobben. :) Og nå leser jeg bloggen til søte deg. :D Wii! SALAMIRASISME! :D