mandag 6. oktober 2008

Breaking Dishes

Da var første skole dag over og nå er jeg sliten!
Alt starter jo selvfølgelig med PTV og det vanskelige valget, hvilken skole skal jeg begyne på.. alle maser og jeg er sliten. Eller ingen maser, men jeg føler at det meste blir mas. 
På fredag skal vi ta klasse bilde. Siden vi går i 10.klasse skulle vi velge et tema og da ble det "fargerik" det høres kanskje kjedelig ut og rart, men siden klasse vår ikke akkurat er normale så sier vi at vi er fargerike og da er jo det, det som representerer oss :P Så nå legger jeg ut noen gamle bilder av den "Normale", men også kjempe fine klassen min!

































































































Hvordan var deres første skoledag?

4 kommentarer:

sve sa...

Jeg har ferie jeg.. :D

metallicatrollet sa...

Jeg har ikke skole, jeg. :D Neida. Haha. Eller joda, men ikke jippi. ;p

.... sa...

Min førsteskoledag var for to månder siden :p
Men sann sett så har jeg høstferie :)

Anonym sa...

du har så søt blogg !! OG du glemte å nevne at klassen vår er den koseligste i verden 8-) .. OG fantastisk at du har tatt et bilde hvor det ser ut som jeg og thomas kysser (?) ! HAHA ..