søndag 12. oktober 2008

Helg!

Nå er det søndag og som vanelig har helgen gått kjempe fort. På lørdag dro jeg, mamma, stepappa og søster til fredrikstad for å hilse på familien og det var jo koselig! Først dro vi på et senter hvor jeg fik meg bobble-jakke og en lue, noe som jeg har lett etter en stund. Når vi hadde sittet en stund inne bestemte jeg og søsteren min oss for å gå ut å prøve å ta noen bilder. Vi gikk en litt lang tur og vi hadde det kjempe gøy. 
I dag ble jeg med søstra mi og venninne hennes ut for å ta bilder -igjen- og resultatet av det ble noen få bilder og en tur på Mc donalds, man sier jo aldri nei til det!? Egentlig så har jeg en del problemer med å finne ut av hva jeg skal skrive om og hvordan jeg skal skrive det for tiden, har alltid lyst til å skrive, men får det liksom ikke til! 
Noen tips? Og hvordan var deres helg?



 

4 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Hm. Skriv ofte, om varierte ting, for eksempel ting du ønsker deg, ting du gjør, ting du liker, lister, masse bilder, mote, mordi.. Eh, ikke mordi. Men ja. :D

Miriam :) sa...

haha, mordi kanskje :D

June sa...

Så koslig bilde, haha var så fredfullt på en måte. :-)

Miriam :) sa...

hehe, takk takk ;)