tirsdag 28. oktober 2008

skolebildene kom i dag!

God dag mine søte små!
I dag hadde jeg norsk prøve-eksamen, det gikk helt greit håper jeg, men det som er med meg er at når jeg tror ting har gått bra så har det gått dårlig og hvis jeg tror det har gått dårlig så kan det hende at det har gått bra =P iriterende og frusterende.. men, men Nå sitter jeg foran skolebildene som jeg fikk i posten i dag og de er blææ, i hvertfall selve klasse bildene alle ser så utrolig dume ut påd et og spesiet jeg. Selvfølge lig skal de velge det bilde hvor jeg blunker på og det ser ut som jeg er dopa ned..vi har tenkt til å klage i morra da xP prøve å få bytta bilde til et annet. Det er jo bare t bilde, men det er det siste klasse bilde vårt sammen.. P.s jeg kan legge ut bilde senere!

Hvordan var deres dag og har dere fått noen skole bilder som dere har blitt fornøyd med eller ikke?
<3

5 kommentarer:

Anette sa...

Vi har ikke fått skoleårsboken enda med bildene våre. Så vet ikke om jeg er fornøyd. Men tror det ble ganske bra :-)

metallicatrollet sa...

Jeg har vel egentlig aldri vært fornøyd med noe klassbilde. Ehhe. Jeg er ikke fotogen. x D

Miriam :) sa...

hehe, det du desirée ;)

Anonym sa...

jeg har ikke vært på skolen fordi det har snødd og jeg kan ikke kjøre skuter i snøen :P

Camilla sa...

haha,de fleste blir alltid missfornøyde med seg selv på skolebilder^^