lørdag 18. oktober 2008

Wow, I'M ON TV!

Litt før sommerferien var jeg og venninna mi mia på Hotel cæsar innspilling. Vi var statister i et bryllup og det var så gøy.Det var en del venting men jeg og Mia hadde det kjempe gøy forde. Mellom innspillingene satt vi å snakka med "faren" til Gaute, han var helt gærn (på en utrolig morsm måte) Vi holdt på å dø av ltter =P



Vi gikk rundt å ventet på at episoden skulle komme på tv, fordi vi visste jo ikke om vi kom med på tv, selvom vi hadde sittet på første rad med "familien" til brudegommen (gaute). Når episoden endelig kom på tv kunne jeg selvfølglig ikke se på, siden jeg var på trening og reprisen i går fikk jeg heller ikke sett for da var jeg på kino. Jeg hadde sjekke ut at man kunne se episoder på tv2.no men når jeg skulle sjekke det i dag kom det opp at jeg måtte medle meg inn og betale penger for å få sett den :O da ble jeg sur da!! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..

snakkes da folkens :)

2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Når var den? :c Jeg ville se på du!

Miriam :) sa...

den var på onsdag =/ skal prøve å få sett den på innternett..
<3