lørdag 18. oktober 2008

What's next?


Dagene går så fort, eller ikke fort,fort, men helgen går fort. Uke dagene går egentlig sakte, men når det kommer til lekser og du f.eks har en innlevering på Torsdag og det er Mandag, da tenker du at du har god tid, men så er plutselig dagen kommet og du har ikke fått gjort noen ting. Etter vært hoper det seg bare opp og blir mer og mer! Og det hele kan ende med at du brtyter sammen og blir liggende på gulvet som en liten klomp.. =P
Men i hvertfall, jeg har egentlig hatt en fin uke, mye lekser og alt det, men en fin uke. I går dro jeg på kino med en som heter Lisa og noen andre folk. Vi dro til Colosseum og så fritt vilt. Det passer egentlig ikke så godt for meg siden jeg hater skrekk filmer, men jeg hadde det egentlig veldig koselig:P
I dag skal jeg til pappa og vi skal sikkert kose oss med en film og god mat :D

Jeg har endelig fått lagt bildene fra forige helg over på pc'n så her kommer noen av de!































Hvordan har deres uke vært? og hva skal dere videre i helgen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dritfine bilder!

- Haha, ja, skjønte du hva jeg og mia mente nå? ^^

Miriam :) sa...

takk:P
hehe, ja men det var drit lenge siden jeg hadde gjort det så hadde glemt det:P

metallicatrollet sa...

dritfine bilder. :D du må legge ut flere av de. <3

Anonym sa...

det var dritfinte bilder jenta mi :D

Miriam :) sa...

hehe, takk vennen :)

Anonym sa...

SEXY SEXY