søndag 5. oktober 2008

Play my music

I dag er jeg bare trøtt og tett i nesa.. Ferien har gått så fort og jeg føler ikke at jeg har fått vilt meg så veldig. Skulle ønske vi hadde en uke til med ferie. Når jeg kommer på skolen nå så blir det rett til matte prøve, gitar prøve og svømming. Pluss at jeg danser tre ganger i uka (som jeg elsker,men det er slitsomt) og har sånn matte på universitetet hvor vi får hjelp av de som går der, en gang i uka! Arrrrg, jeg blir gaal av alt maset ;O Har dere noen tips om hva jeg kan gjøre for å ikke bli så stressa?
Jeg gleder meg i hvertfall til påske ferien! Da skal jeg dra til Island å møte "stemora" mi og lile søsteren min++
Har ikke møtt lille søsteren min siden sommer ferien og de andre har jeg ikke møtt på ca 1-2 år! det blir utrolig gøy å møte dem igjen, savner dem så mye!
Nå om noen få timer skal jeg møte en vennine på nesodden og det blir utrolig koselig! Så nå må jeg gå å stelle meg osv.
Hvordan blir det å begyne på skolen igjen for dere? har dere savnet skolen eller vil dere helst slippe den?



Ingen kommentarer: