torsdag 23. oktober 2008

Min lilla lue mann!<3

Ok, jeg skjønner ikke hva som skjer med at jeg skal ha så rare overskrifter på innleggene mine, men det ligger noe i det som ingen andre enn meg selv kan skjønne =P
men, men.. Jeg har lagt merke til at jeg legger ut veldig lite bilder av meg elv og antrekk osv og jeg vet ikke om dere liker det eller ikke så det er bare å svare på det spørsmålet!
Men jeg tenkte jeg kanskje kunne begyne med det også.

I dag hadde vi alt det tulle jeg skrev om i går og det gikk sånn passe, kunne nok gått bedre og dårligere, så jeg er jo på en måte fornøyd- Bare det at jeg overlevde gjør meg fornøyd! Men ting stopper jo ikke her da, i morra skal jeg spille et stykke av Henrik Ibsen. Brand, heter det. Og jeg skal spille Agnes som da er kona til Brand. Vi skal egentlig spille en veldig liten scene, men det er så flaut siden vi skal spille sånne deprimerte scener og det er bare to på scenen om gangen! Kommer sikkert til å få blackout også :O jeg gruer meg såå sykt!
Hvordan går det med dere da? :)

me snakkes folks!

Et bilde som min bror har tatt!<3

1 kommentar:

Emma Adeline sa...

Lykke til!

det går nok bra, outfit bilder - ja takk. :)