onsdag 22. oktober 2008

Je n'ai pas de chien!

For de som ikke kan Fransk (sånn som meg), så betyr overskriften jeg har ikke en hund! Selve betydningen har egentlig ingenting med innlegge mitt å gjøre, men det at det står på Fransk har noe med det å gjøre. Jeg går nå i 10.klasse og vi har utrolig mye innleveringer, prøver og fremføringer osv osv osv.. og i morra har vi alt på en gang :O den første timen som er engelsk, har vi en glose prøve sm ikke er så stor men alikavell, så har vi KRL eller RLE som det nå er blitt byttet til, der måtte vi lever inne en artikkel om en spessiell religion og fremføre det samme dag og til slutt, men ikke minst har vi en stoooor fransk prøve.. og alt dette gjør sånn at jeg bare får lyst til å spy når jeg tenker på det! Hvorfor må vi ha så mye og hvorfor må vi ha så mye på samme dag. Vet ikke hvordan jeg skal få til dette, men men, men. Nå må jeg gå og fortsette å øve til jeg svimer av eller til jeg faller om og ligger som en klomp oppååå bøkene mne og sovner!
snakkes senere folkens ;)

1 kommentar:

Emma Adeline sa...

fint bilde, åå . . ja er mye å gjøre i tiende.

men hadde nok kjedet meg uten. :)