lørdag 4. oktober 2008

Got to love them!

Ok, jeg kjeder meg litt i dag så da blir det et innlegg til. Jeg følger med på The Hills og som sikkert mange andre har jeg mine favoritter..

I begynnelsen likte jeg Lauren best og jeg liker henne fortsatt, men nå har jeg begynt å like Whitney og Audrina mye mer. En ting jeg har lagt merke til er at de fleste jentene i The Hills er utrolig pene, hva skjer med det? pene jenter har alltid pene venner? tror ikke det ;O jaja, men nå skal jeg legge ut noen bilder av de som er med.




















































































































































































Hvilken av The Hills folka liker du best?

2 kommentarer:

Anonym sa...

liker alle bortsett fra heidi, spencer og lo egentlig.
selvom de andre har sine irriterende sider de også. :p

metallicatrollet sa...

Har ikke sett på The Hills, jeg. :$