fredag 10. oktober 2008

Brunkrem problemet?

Jeg måtte bare legge ut dette bildet..Dette er et vanelig problem for en del jenter egentlig, men jeg skjønner det ikke. Jeg begyner egentlig som oftest å le hvis jeg skal prøve en genser i en butikk også er det en brun kant på halsen på genseren. Før så tenkte jeg sånn; tenk den stripa den jenta som har prøvd denne genser må ha i tryne, men nå skjønner jeg det! de har så mye at man ikke ser forskjell. Assa, jeg har ikke noe i mot brunkrem, jeg bruker det selv, men å ta på så mye at man er orange i ansikte det er litt i meste laget eller? 
Gjør det du vil, så lenge det ikke går utover andre! 

Har dere noen gang opplevd dette? :)




5 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg lurer alltid på hvordan man kan klemme folk som har så mye brunkrem på seg.. Tenk om man blir sittende fast. Sticky! :D

Miriam :) sa...

haha, ja det hadde jo tatt seg ut ;D

June sa...

Er jo som regel foundation de refererer til da, men er en del som bruker 2846 farger mørkere enn de egentlig trenger. Det er jo spesielt fint når de har det fine skillet mellom ansiktet og halsen! :-)

carokal sa...

Ja, har opplevd mange ganger at det er sånne brune striper på plaggene. Det er utrolig ekkelt!

Miriam :) sa...

vet, er ikke akkurat fan av det :P