torsdag 30. oktober 2008

Utdanning!?

Heisan alla sammen :)
I dag var jeg på sånn utdanningsmesse og det gikk ikke bra for å si det sånn. Vi skulle dra dit for å finne ut hvilken vidregående skole vi skulle velge senere, men det hjalp meg ikke akkurat. Jeg hadde på en måte bestemt meg for danse linja, men nå er jeg ikke så sikker lengre. Jeg vil ha en del hip hop på den skolen jeg skal gå på, men det er det få/ingen som har, ihvetfall som jeg vet om. Vurderer også å ta design og håndverk, men lener litt mer mot dans!!
hva skal jeg gjøre? noen som har noe tips?

Her kommer klassebildet (vi har faktisk tenkt til å klage da xD siden alle så dopa ut på bilde, haha) :















Dette var et dårlig bilde, men, men..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Design og håndverk er kjempegøy, da :)

Anonym sa...

Jeg gikk design og håndverk ifjord. nå går jeg 1 året om igjen på allmenn med formgivning. jeg går om igjen, fordi jeg vil ha studiekompetanse, noe som jeg ikke fikk på d&h. Men det jeg går på er akkuratt det samme som design og håndverk, bare at vi har mer allmennfag i tillegg. Design og håndverk er ikke noe vanskelig i det hele tatt! jeg storkoste meg når jeg gikk der! :)

Anonym sa...

jeg annbefaler danselinja:D beste avgjørelsen jeg har gjort i hele mitt liv !

Vera sa...

Jeg skal gå design og håndtverk, jeg :-) tror jeg.

Anette sa...

Skolevalget kan være vanskelig, men du finner tidsnokk ut av det :-) Det går jo å snakke med rådgiver på skolen og da? :-)

Miriam :) sa...

ja, men hun er ikke noe flink=P


<3