søndag 2. november 2008

Haloween-helg og masse kos!!

God kveld alle sammen!
Denne helgen har ikke vært kjedelig akkurat ;D Den startet på en måte på Torsdag! Da overnattet jeg hos Mia -bestevenninna mi- siden vi skulle dra å se BRAND i byen neste dage. Det var kjempe koselig og det er så synd at vi ikke gjør det oftere! Så dro vi da får å se på b
BRAND på Nationalteateret. Det var en stor opplevelse å være der og se det stykke. Vi fikk også kjempe bra plasser, i steden for å f.esk måtte sitte i tredje etasje, fikk vi sitte på rad 2-7 Det gjorde egetlig alt mye bedre!! Jeg er så glad jeg fikk være med på det.
Etter det dro jeg rett hjem, pakket baggen og dro til Lisa :D Siden det var Haloween prøvde vi å finne et sted vi kunne være og etter en stund fant vi det, vi brukte også mye av tiden på å gå rundt ute med noen andre folk =P Vi hadde det kjempe gøy sammen og det har vi alltid!! Lørdagen gikk egentlig veldig fort.. Vi var kjempe slappe og lå bare på sofen og var late, helt til klokka seks. Da gikk vi ut å leide film til en bursdag vi skulle i. Så, siden dette egentlig var pappa "sin" helg, kom han og hentet meg ca kolkka ti. Vi dro rett hjem til han og koste oss med godis, brus, den nye kjæresten han (?) og tv'en!!!

Hvordan har deres helg/haloween vært?




Ingen kommentarer: