søndag 16. november 2008

På'n igjen

Hei hei alle sammen :)
Helgen min startet med at jeg var hos lisa og overnattet ( hun skulle være alene hjemme, så da kom jeg sånn at hun slapp det) Hadde det kjempe koselig :) Så dagen etter dro jeg til byen og møtte mamm, stepappa og søstra mi. Der kjøpte jeg meg en bukse og et skjerf (som jeg skal legge ut bilder av snart!!) så nå er jeg et skritt nermere å kjøpe det jeg skal kjøpe.
Så, etter det dro jeg til pappa. Spiste kebab og koste oss med en film, men selvfølgelig var dvd spilleren hans begynt å bli ødelagt så filmen hakket hele nesten tiden. (Han har forresten besøk av en veldig koselig dame nå =P)

Søndager..Du vet den følelsen man får på en søndag(?) Du vil liksom kose deg og alt det der, siden du vet at det er skole neste dag, men så klarer mann ikke helt å nyte det på grunn av akkurat det. Mann går bare rundt og tenker at, "i morra er det skole", "Masse lekser", "masse prøver" osv, og får ikke nyte dagen..

Så nå er det på'n igjen, håper alle har hatt en kjempe fin helg og at dere får en fin fin uke :D




8 kommentarer:

Mia sa...

Så enig, søndager er noe dritt og består stort sett av lekser.. :(

metallicatrollet sa...

og det verste er når man jobber lørdager og den eneste fridagen du skal ha er søndag, og du egentlig er kjempeglad for å ha fri, men ingenting skjer. DA er det kjedelig med søndag, ass. :) men nå er det deilig.

erika sa...

Pleier egentlig å nyte søndagene men i dag har jeg bare jobbet og gjort lekser! kjedlig kjedlig kjedlig!:(
Men heldigvis begynner jeg halv ett på skolen på mandager, så kan nyte kvelden lenge:)

Anette sa...

Jeg liker søndagene jeg. Jeg får til å slappe av, koble av skikkelig. Tenker ikke så mye på lekser og slikt :-)

sve sa...

Jeg er alltid sånn! Jeg går inn i et slags deppemodus på søndagen - venter bare på mandagen.

KRISTINE TRAVELS sa...

Kult bilde :)
Søndager er jo ganske deilig av og til syns jeg, men ikke hvis man vet at man har en uke foran seg med masse prøver og lekser .

Camilla Didriksen sa...

Jeg hater søndager, de er så kjedeligeeee!

moon sa...

Jeg nøt hele helgen, til og meg søndagen :))