mandag 24. november 2008

Ut på tur!

Hei og god ettermiddag :)
Denne lørdagen har jeg hatt blandede følelser..
Jeg blir vekket ALT for tidlig, etter min mening (07.20) Og etter at mamma har kommet inn flere ganger og Desirée kommet inn med pusekatt stemmen sin -Mjaau- og prøvd å vekke meg, drar jeg den ekstra tunge rompa mi ut av senga. Jeg slenger på meg sminken og hopper i klærne og så bærer veien til toget. Toget som går til
Gøteborg (juleutstilling i Liseberg). (På reisen hadde vi med oss Irene og svein, mamma og stepappa og til slutt, men ikke minst min kjære søster Desirée)

Her kommer noen av bildene jeg tok.. resten kommer senere!

























































































Hvordan har dere tilbringt helgen deres?

5 kommentarer:

Stine V. Østmoe sa...

Takk takk (snikendebjorn.piczo.com) som har tatt det. Mange andre bilder der også! Jeg feiret bursdag på lørdag, og var på landskamp i går :)

Sandra sa...

Så fine bilder! Ser ut som en fin helg (: I helgen har jeg ikke gjort så mye. Vært på juleshopping! ;)

Inez Madeleine sa...

Jeg vil også dra et annet sted en helg!
Har hatt en skikkelig deilig helg egentlig, fri fra jobb og vært med venner :)

Anette sa...

Haha, så kult grønt lys :-D

sve sa...

Så fine bilder. Likte det trafikklyset :p