tirsdag 18. november 2008

Blæææææ -.-

God kveld/ettermiddag alle sammen!
I dag var jeg på Bjørnholt skole-Musikk, dans og drama. Hadde kjempe gøy og var såå klar til å begyne der, men det var før jeg fant ut at de ikke har danse linje der!! Så da var den planen ødelagt =/ Den enseste skolen jeg vil begynne på nå er Treider, men det er en privat-skole og det koster masse penger. Så da må jeg bruke opp alle de pengene som jeg ikke har! =P jeg vet IKKE hva jeg skal gjøre jeg assa!!

snakkes :)


10 kommentarer:

Jasnaaa sa...

Jeg ville og gå på drama-linjen, men selvfølgelig hadde de bare musikk og jeg måtte ha pendlet en og en halv time fram og tilbake for å gå drama-linjen. Så det ble vanlig almen på meg, har det kjempeflott der så angrer ikke på at jeg valgte almen, men må si jeg savner ''drama'' sometimes. :)

Nice blogg btw ;)

Anette sa...

Du kan flytte hit, her har vi en bra danselinje :-D Du kan bo på hybel eller leie en seng på rommet mitt med vasking som betaling :-)) hehe. Neida, du finner nokk ut hva du skal gjøre :-)

metallicatrollet sa...

Men var det ikke en skole som hadde dans, Fagerborg eller noe? :)

Sandra sa...

Ikke lett det der! Så søtt bilde (:

sve sa...

Er det ingen andre skoler med danselinje da? Kjipt :/

Anonym sa...

så kjipt!

hørt fagerborg er bra da

Anonym sa...

Kjipt ass... :/
Du har veldig fin blogg forresten!! :)

June sa...

Å, så kjedelig! Håper det ordner seg, da :-)

healthy lifestyle sa...

Fint bilde :)

Anonym sa...

fint bilde!! :)