torsdag 13. november 2008

...

Hei hei :)
som dere har skjønt har jeg blitt forskjølet, så nå er jeg hjemme fra dansingen. Noe jeg ikke er offte! En dag uten dansing er rart, men også litt deilig siden jeg har så mye å gjøre hele tiden. Har faktisk en matteprøve i morra, huff og huff. men nå er det nok med sytingen. Gleder meg til helgen :) jeg skal til pappa og kose meg, men uka er ikke ferdig enda..så nå må jeg egentlig pugge til nynorskprøve og matteprøven.
Hva er planene deres for helgen og hvordan har uka deres vært?
Hvet det er mange som spør om dette, men jeg bare lurer på om noen av dere har noen ideer om hva jeg kan skrive om og hva jeg kan gjøre bedre med blogg
en min (?)








13 kommentarer:

Stine V. Østmoe sa...

Har også prøve i morgen :(

Christine R sa...

Legg utt outfits bilder, og stilige happenings som skjer rundt deg :)

metallicatrollet sa...

Outfits, bilder fra dagene dine, bilder av ting du ønsker deg, eller synes er grusomme, skriv litt om deg, ønskeliste til jul med bilder osv? :D

Anonym sa...

uken har vært kjedli. I helgen skal jeg i bursdag :)

Outfit bilder, og kansje julegave tips? :D

moon sa...

planene min for helgen er at jeg skal til Oslo, der skal jeg besøke søster, bror og venninde :D

Sandra sa...

Jeg skal ha besøk av noen venninner i helgen ;) Ha en fin helg (:

Miriam :) sa...

takk for alle tipsene, god helg alle sammen :)

Anonym sa...

Min uke har vært travel, er nok derfor jeg er blitt dårlig..
I helga skal jeg slappe av og spille kamp, om jeg får det til.

Ønsker deg god helg!

1 sa...

god bedring!

I helgen skal jeg bare slappe av og se filmer ellerno sånt tror jeg (:

Susanne sa...

Du mener en dag uten dansing er rart? :p :) Jeg forstår deg. Prøv 6 mnd uten dans.. :o

Driver med litt hophop inspirert dans. Men vil ikke kalle det hiphop likevel. :p

Susanne sa...

Hehe. JEg leste nå kommentaren igjen, den jeg skrev når jeg svarte deg, merket at jeg virket litt frekk.. :p Beklager det !

Kan danse igjen i april/mai..

Nora sa...

en tragisk uke for å si det sånn :P:P hihi <3<3<3

Susanne sa...

Hehe, takk for det.
Søt blogg du har ! :)