mandag 10. november 2008

Men neida så..

Heisann:)
Hvordan har deres dag vært?
Min har vært helt ok.. Fikk tilbake både KRL/RLE prøven og innleveringen og på prøven fikk jeg 5/6 og på innleveringen fikk jeg 5-.. Selvom jeg hadde skrevet feil å tatt med jesus når jeg skrev om jødedommen, så hadde jeg skrevet så bra at jeg fikk en 5'er for det :) woho!!
Men i morra skal vi ha sånn orienterings-prøve i gymmen og jeg og Mia kommer sikkert bare til å gå oss vill eller bruke driiit lang tide.. Neida vi er så supre atte!! Det værste er egentlig at vi ikke aner hvor vi skal ta den prøven, vi skal bare bli satt ute i en eller annen skog og finne oss frem med hjelp av kart og kompass =p jaja..

Har ikke så mye å fortelle om egentlig så dere kan jo fortelle meg noe!(?)

Vet jeg ser litt rar/fjern ut her, men, men =P


5 kommentarer:

Anette sa...

Høres morsomt ut å bli satt i en skog å må finne seg tilbake med kart og kompass da :-)

Miriam :) sa...

mhm, men litt dumt hvis vi ikke finner veien =P

Åshild sa...

Jeg syns orientering er tragisk gøy, selv om verken jeg eller vennene mine har peiling på kartlesning 8-)

metallicatrollet sa...

ta med gps! :D haha.
du er så pen, søta mi. <3

Nora sa...

ojda,, fant dere frem ? men jeg syns du var kjempe peen på det bildet !! det er du alltid da ! er kjempe glad i deg 1 :D <3<3<3<3<3