lørdag 8. november 2008

are we human or are we dancers?!

Heyy :D
Har hatt en uper duper helg til nå! På fredagen kom jeg hjem akkurat når det dårlige været kom pøsende ned. Jeg la meg ned på sofaen bare for å slappe av litt før jeg skulle til byen og så løp tiden fra meg, bare sånn helt plutselig. Rakk nesten ikke banen som jeg skulle ta til byen. Jeg små løp hele veien ned og når jeg kom dit måtte jeg selvfølgelig stå å vente på den ofrdi den var forsinket =P men jeg rakk den i hvertfall. Når jeg kom til byen ble jeg møtt av to våte og smilende jenter (Vilde&Sandra), vi bestemte oss for å ta en tur til bakeren (husker ikke helt hva den het) og vi spiste de beste bollene jeg noen gang har smakt! Det var store varme boller som de puttet smeltet melke sjokolade oppi..Mmmmm :D Når vi var ferdige med å spise de bollene gikk vi ned og tokk nesodd-båten. Dro i butikken og kjøpte masse godis også dro vi hjem til Vilde, da kom Tuva også!! Vi så på film, spiste godteri og satt oppe til langt på natt. Nå sitter jeg her og ser på reprisen av Mtv Europe Music awards.
P.S broren min er på besøk :D

ER HAN IKKE FLINK TIL Å TA BILDER ELLER?




3 kommentarer:

sve sa...

Hørtes godt ut :) fint bilde ja ;)

metallicatrollet sa...

Yo bro is teh shit! :) Jeg har hatt en jævla slitsom helg, men nååå blir den bedre. I missed you last night, også må du se filmen. :D Hihi.

Miriam :) sa...

i know! ser på den nå =P lit skuffa, trodde det var filmen hennes og ikke episodene, men men =P