tirsdag 11. november 2008

Hvor er vi egentlig?!

Hei igjen :)
Jeg fortalte i går at jeg skulle ha sånn orienteings prøve i gym i dag og nå er det overstått.. Når vi hadde kommet oss til Skullerud skole var jeg fortsatt nervøs, men jeg tenkte at vi i hvertfall koom til å finne alle postene bare kanskje bruke lit lang tid.. Men, neida så, det funka jo ikke hlet akurat. Det hele starter med at jeg og Mia er kjempe positive og begynner å løpe opp bakken og er skikkelig ivrige, så kommer vi oss opp på toppen og kjønner ikke så mye siden karte ikke viser noen spessielle tegn eller stier og vi ikke ser noen poster, men vi gir oss ikke ;) Vi går i en evighet og det besto av; å falle, begynne å le, være på gråten (siden jeg/vi var så lsitene), til å tro vi er på riktig vei eller tro vi har funnet possten også er det ikke sant. Etter en laaang stund kom vi oss ned på en skole (fordi vi tenkte at nå måtte vi bare prøve på å komme oss hjem) Vi hadde klart å komme oss til Nøkklevann skole.. Der møtte vi på vaktmesteren og han hjalp oss litt med å finne veien tilbake (thank you) Vi kom oss endelig tilbake til der vi startet. Vi fant Carl Gustav (læreren vår) og forklarte alt. Han begynte selvfølgelig å le. Men nå skal dere ikke tro at dette skjedde bare fordi vi var dume, neida, det var fordi vi hadde ikke fått beskjed av læreren at vi skulle begyne på post 5 isteden for post 1 så vi hadde stilt inn alt til post 5, men når vi så på kartet fulgte vi veien til post 1. Skjønner du(?) Bare tull.
hahaha :D Nå er jeg så trøtt!!
Hvordan har deres dag vært? Noe spenende som har skjedd?


6 kommentarer:

Helene Sofie sa...

Hahah, huff xD

Emma Adeline sa...

heheh.

har vel egentlig bare vært på medialabben i drammen, peppes også. . slappet av hjemme ^^

Miriam :) sa...

så koselig :)

Anette sa...

Hehe, huff :-b Jaja, dere kom dere tilbake da heldigvis :-)

metallicatrollet sa...

HAHAHAH! :D
Men jeg er glad du kom tilbake, ellers måtte jeg lett etter deg i skogen. Min dag har vært postkontorrrrr i mange timer, hjelp. Også fikk jeg lønn, det var fint. Nå har jeg brukt over en time på å orke å reise meg for å dusje. YAY! :D

Mia sa...

haha, glad jeg ikke har gym i år!
Har gjort lekser, trent styrke, og nå skal jeg bare chille :D