fredag 28. november 2008

fhjo..

hei hei:)
Nå er jeg endelig ferdig med marerit-uka!! -tentamensuka- alt gikk så fort, men samtidig så sakte. Sånn var skoledagene mine: Mandag= matte og engelsk lese dag, Tirsdag= "norsktentamen", Onsdag engelsk tentamen, Torsdag matte lesedag -igjen- til slutt, men ikke minst Fredag= matte tentamen -som bare for å nevne det gikk i daaaass-
hehe, morsom uke =P men nå er jeg ferdig med det, gjort er gjort og spist er spist.. Denne helgen blir bedre, men kanskje litt kjedelig! I dag skulle jeg egentlig ut, men endte opp med å være barnevakt, i morra skal jeg til pappa :D og på søndag -første søndag i advent folkens- skal jeg på juleverksted til bestemor og bestefar :) hva skal dere i helgen da?!

hehe, jeg
føler jeg at jeg har en "liten" svakhet for å begyne å sutre i bloggen min og det skal vi ikke ha noe av..
Vi snakkes :D



7 kommentarer:

Anonym sa...

Helgen skal brukes til å slappe av!
:)

metallicatrollet sa...

Jeg skal jobbe :D YAAAY..not.
Og sove. Og konsumere alkohol.
Og kanskje se han der Eirik. Ogogog.. vet ikke. :D Drikke brus. <3

Mia sa...

Takk! :D Danser litt på Art (Røa), og så danser jeg på skolen. Det går i Klassisk ballett, Jazz og Moderne :)

Anne Marthe sa...

deilig å være ferdig med en slik uke da! Nyt det. Koselig med juleverksted også, gleder meg til jul :D

Åshild sa...

Helgen skal brukes til å slappe av her også, kanskje et besøk til besteforeldrene mine utpå lørdagen :)

erika sa...

Tentamener er dritt, glad vi ikke har det nå før jul :)
Skal slappe av med venner i helgen og bake pepperkaker hos Mormor og Besse på søndag:D

Stine V. Østmoe sa...

Har hatt to av tre tenamner denne uka :/