onsdag 5. november 2008

Skole, kvelds-skole, trening og naturfag prøve

Heisan sveisan :D
Det kan ikke bli bedre en dette!! eller kanskje verre (?) Hele dagen min begynt egentlig ganske dårlig. Lyden av vekkerklokka mi bare pep i øret og når jeg endelig klarer å dra den såå utrolige "store" rompa mi ut av senga og inne på bade går det meste av sminkingen og selve håret mitt i dass. Alt blir bare feil av en eller annen rar grunn og når jeg endelig får det til som jeg vil ha det (som egentlig ikke er noe avansert sminking) går jeg får å prøve å finne noe jeg kan ta på meg. Dette forsøket går ikke som ønsket og jeg ender opp på senga hvor jeg holder på å såvne. Men som hell i uhell ringer telefonen til stefaren min, det er selvfølgelig sjefen hans og jeg må gå inn på rommet deres og ha den fine gleden av å vekke han!! Så kommer da mitt andre forsøk på å finne noe å ha på meg, denne gangen litt mer frustrert og stressa enn før. Det ender opp med en gammel bukse og en stooor genser,haha. Skole dagen kommer jeg meg igjenom med et stort SMIL, men så får jeg et "slag" i trynet. Når jeg kommer på at jeg har en stor Naturfagprøve i morra, en sånn åpen skole greie på kvelden og trening som da slevfølgelig kræsjer med denne skole greia. Jeg små løper til banen, kommer meg hjem er der ca en time og blir kjørt til skolen igjen. Jeg hadde naturfag og litt norsk før jeg måtte løpe til banen for å dra til treninga.. Nå har jeg endelig kommet hjem og drømmen om å krølle meg under dyna, drikke brus og spise noe godt går rett og slett i vasken! Pugging står for tur og det blri vel det jeg skal gjøre resten av kvelden =P
jaja..
Håper dere har hatt en bedre dag og en mindre slitsom en enn det jeg har hatt!?


3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Min dag var sånn her:
1. Våkne av vekkeklokka.
2. Stille vekkeklokka på nytt
3. Stå opp
4. Være trøtt, spise og dø litt
5. Jobbe
6. Dra hjem, spise, være trøtt.
7. Snart legge meg. :D

SPENNENDE?! :D

Miriam :) sa...

det hørtes kjempe gøy ut! :D

Stine V. Østmoe sa...

Klarer ikke stress!