mandag 17. november 2008

HAHAHA

Hei hei :)
Egentlig ikke så mye som har skjedd de siste dagene, men jeg fant et kjempe gammelt bilde av meg og venninna mi Mia :D















Som sagt har det ikke skjed så mye spenede disse dagene. Jeg fikk forresten tilbake karakteren min på orienteringen :D og jeg fikk... -trommevirvel- Brrrrrrr... En 2'er!!! Det er det dårligste jeg noen gang har fått! men hvis du tar i betraktning at vi ikke fant noen av postene så ja, kan jo ikke klage!!
I morra skal jeg på Bjørnholt videregående skole, musik, dans og drama for å se hvordan det er osv =P Så jeg må stå opp kjempe tidlig :O vet ikke helt når enda da.
Nå skal jeg om noen få timer sette meg i senga, krølle meg under dyna, spise noe godt og se på Top model og ylvis møter veggen :D

Vi snakkes :D

















Mac is fun :D

8 kommentarer:

sve sa...

Blir sikkert gøy på vgs, må fortelle hvordan det går :)

metallicatrollet sa...

dere var übersexy som små, rett og slett. : ) åpen dag er gøy. :D

Anne Marthe sa...

Det er alltid gøy å se gamle bilder, man har ofte forandret seg en del :D

1 sa...

å, gamle bilder er så kos (:

Krii sa...

haha:D er alltid gøy med gamle bilder! Fant faktisk noen av meg og veninna mi for een stund sia! Blei jo redd, haha :p

Stine V. Østmoe sa...

Er ikke spesielt god i orientering jeg heller ;p En gang holdt jeg kartet feil vei :)

VEDIS KRISTINE sa...

haha, stilig bilde :) søt blogg!

Anonym sa...

hahahah, jeg døøør.haha
kule bilder av meg og frida der ja;p
haha. shhønnn bloggg da shnups