mandag 3. november 2008

"You can have what ever you like"

Hei hei :)
Hva skjer når folk som du trodde kunne stole på deg og fortalte deg alt plutselig bare går og du ikke vet om du kan stole på dem lengre. Er de der for deg og kan du være der for dem (?) Sånne ting er vanskelig å vite...
I det ene øyeblikke er de der og det andre så er de borte.

Men i hvertfall, på skolen i dag hadde vi fått beskjed om å møte opp på t-banen for å dra til stortinget -
(hvor vi møtte kristin halvorsen) - Vi skulle på stortinget for å ta en type "test". Det gikk ut på at man ble delt i 5 grupper og fikk forskjellige spørsmål om hva vi syntes var viktigst/hva vi ville prioritert hvis vi styrte landet..også presenterte vi gruppene våres også stemte vi, haha. -Gruppa mi vant da- haha, men nesten alle gruppene var veldig like da =P
Så når vi var ferdig der dro vi tilbake til skolen og så på en driiit lang film og fikk en dritt beskjed om at en av yndlings lærerene mine skal slutte på onsdag!! Jeg ble såå sur/lei meg :O

Siden jeg hadde sagt til Sarah -en jente i klassen- at vi skulle dra til byen i dag, dro vi dit etter skolen sammen med en anne fra kalssen (Elisabeth) skulle kjøpe to bukser, kanskje en jakke, en t-skjorte, en genser, skjerf og en lue.. Men det ente bare med den t-skjorten og genseren som egentlig var utrolig kjedelige!! Helt hvite. Får dra til byen igjen snart da, hehe.
Nå må jeg gå å øve på karbonkjemi til en kjempe stor Naturfag prøve som vi skal ha på Torsdag, før jeg skal se på Top Model og Ylivs møterveggen!! Håper dere får en fin kveld og at dere har hatt en fin dag!!

3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg tror jeg ser genseren min? ;o Hehe. Og Henriks tee, lille tyv. ;) Mihi. Du er så søt. <3

Miriam :) sa...

haha, jeg aaaaner ikke hva du snakker om...

<3

Anette sa...

Så søtt smykke :-)