onsdag 29. oktober 2008

Som dere sikkert vet, DET SNØR!

Hei, heii sjala-hopp-sasa :)
I dag når jeg våknet og var nesten dopet ned
, skulle jeg gå å slippe inn katten min og i det jeg så ut av vinduet skvatt jeg. Det snødde og rett ved døren sto katten min nesten helt ned snødd.
Assa jeg synes det er fint med snø, spessielt ved jule tider, jeg får skikkelig jule følelse av det. Men jeg liker det bare hvis det er ordentlig snø. F.eks karm snø eller løs snø, det er vel kanskje det beste, uten om når du har kommet deg på skolen og "små" barnslige gutter skal komme og kaste snøballer på deg eller kaste løs snø ned i gensern din, da er det ikke så koselig lengre. Og en annen ting jeg ikke liker med snø er hvis det kanskje varer i noen få minutter også er alt bare blitt til slaps og vann, det er vel det verste!!

Hva synes dere om snøen? -liker dere den, eller kan dere ikke fordra den-











4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker ikke snø av mange grunner.
- Jeg må ha på tjukke sko
- Og tjukke klær
- Jeg blir kald
- Det blir glatt ute

Det eneste jeg liker er at den SER koselig ut :p

metallicatrollet sa...

Jeg liker snø på bilder, og til jul. Ellers; fysj! Neitakk. Sørpe og slaps er verst, da vil jeg heller ha regn. Og det sier vel litt. ;p

Vera sa...

liker den når det ikke er sludd. og til jul er det fint. men ellers er det greit nok å ha 2-3 cm på bakken, kram og ikke sludd. det verste er når det regner rett etter det har snødd. og man kan falle >< hmf

Helene Sofie sa...

jeg elsker snø :D