mandag 29. september 2008

London!

Nå er det en stund siden jeg var i London, men nå skal jeg fortelle litt. jeg dro sammen med søstra mi,  ste pappaen min og mammaen min og jeg hadde det supert ;D Alt var gøy, alt fra å gå å se Chicago til å sitte på starbucks. skal legge ut fler bilder og fortelle mer senere, siden jeg ikke har fått lagt alle bildene inn på pc'en min men, her er i hvertfall noen bilder fra turen! Først kommer noen av bildene som søstra mi har tatt; 































































































































































selvom det er lenge siden, hva gjprde dere i sommerferien? =D 

2 kommentarer:

Hilde Christina sa...

Utrolig fine bilder! Please mind your head, haha! XD
Gjorde absolutt ingenting i sommerferien, var jo nesten ikke sommer engang.. Men skal til Mauritius i november så blir litt sommer da:)

Mia sa...

var i Hellas i sommerferien jeg :)
Vi har ganske lange dager i forhold til de andre skolene... jeg begynner 8 hver dag og slutter 4 på mandager, halv 4 onsdag og fredag, 2 tirsdag og torsdag. Men til gjengjeld har du det faktisk ganske gøy på skolen :)