fredag 5. september 2008

Jaja..

Nå er det kjempe lenge siden jeg har skrevet i bloggen min. Jeg har ikke engang fortalt dere om London turen min eller hvordan det er å gå i 10.klasse. Det er ikke fordi jeg ikke har hatt lyst eller fordi jeg har glemt det, men fordi blogspot ikke har funket å det har irritert meg så mye! men ihvertfall..

jeg føler for å begynne å fortelle om hvordan det er i 10.klasse jeg; Alt har begynt så plutselig, eksamens-prat skole og danse presset (bare for å få sakt det så blir jeg ikke presset av andre, men av meg selv) og egentlig alt! Og når jeg begynte i 10. trodde jeg at gutte kanskje hadde vokst litt innvendig siden før sommerferien, men der tok jeg nokk feil! de oppfører seg akkurat likt bare litt værre å med det mener jeg at de er like barnslige, mer klåfingra og de tenker koffert HELE tiden! Assa, det kan være litt gøy noen ganger, men ikke så mye og ofte som det de gjør . Det var faktisk noe possitvt med å begyne på skolen og det var å møte folka, uansett hvor barnslige de guttene er så gledet jeg meg faktisk til det! så sånn var det. 



 

Ingen kommentarer: