tirsdag 16. september 2008

støl?

Gjett om! Forige uke var første uka med dansing tre dager etter hverandre, pluss masse annet rart på skolen. På tirsdagen hadde vi først gym på skolen også ballet i 2 timer, så på onsdager danser jeg hip hop i en time også på torsdager er det ballet igjen. Jeg elsker jo å danse men, det kan bli litt slitsomt til tider på grunn av skolen osv. Og nå starter alt på nytt igjen. 
I dag er det tirsdag og nå har jeg akkurat hatt gym og om noen få timer er det ballet og som om det ikke er nok med det så har jeg prøve eksamen i norsk skriftelig i morra og jeg kjenner forskjølelsen siger inn på meg. Dette kan bli en utfordrene uke men, man må jo bare bite tenna hardt sammen og putte et smil på munnen så blir vell alt bra, eller?  








P.S neste gang skal jeg prøve å fortelle litt om London-turene, siden jeg har glemt det =P

Ingen kommentarer: