tirsdag 9. september 2008

All day long, my internett is falling

Jeg kommer nok ikke til å skive så ofte her lengre siden det er noe feil med innternetten, så blogspot åpnes ikke altid. Men ihvertfall så skal jeg prøve å skrive så ofte jeg kan =)

Ok, dangens tema; 
Hår! Jeg begynte ikke å tenke på det før noen år siden, men hår er utrolig viktig synes ihvertfall jeg. Bare se på kjen
disene, hvis de har endret enten hår frisyre eller farge så kan de enten se dobbelt så pen ut eller kanskje litt styggere og alle føler seg jo så mye bedre hvis de har en bra hår-dag. 

Om noen uker er det på tide med en klipp. jeg er sånn at jeg kan bli veldig nærvøs før jeg skal klippe meg, fordi jeg blir redd for at det skal bli stygt. Så jeg skal faktisk helt opp til hytta for å klippe meg og det tar 3 timer å komme seg dit. Nå høres jeg veldig kresen ut
 osv, men som sakt hår er viktig og vi skulle uansett på hytta den helgen. Mamma sier jo også at jeg må finne meg en annen frisør som det er lettere å dra til, men jeg klarer ikke å finne noen bra. Har dere noe tips? 

Her er noen av de jeg synes har helt kjempe fint hår; 





























































Vi prekast så fort som mulig ;)

Ingen kommentarer: