onsdag 31. desember 2008

Totusenogåtte

God morgen :)
Dette er siste dagen av 2008. Så bruk dagen og nyt den.
Snart kommer 2009 i en fei og skal liksom gi deg nye muligheter og en ny start. Jeg synes det er fint å tenke på, men på den andre siden så kan du som oftest ikke endre alt. I min aldre er jo en av de tingene man blir mest påvirket av, hva vennene dine synes om deg og de har jo allerede et inntrykk av hvordan du er. Selvom jeg har forrandret meg gjennom årene så får jeg fortsatt kommentarer om hvordan jeg var før. Så en helt ny start får man vell bare hvis man flytter bort og skal møte nye mennesker, men det er en fin mulighet til å forbedre seg selv. Nyttårsforsettene har jeg ikke enda, men de kommer nok snart..
Ellers har det ikke skjedd så mye, i går var jeg i byen med tanta mi og så på stoff til ballkjolen min og jeg tror jeg fant noe brukbart.

Nyttårsantrekket mitt kan dere få bilde av senere, har ikke tatt det på meg enda så..

Har dere planlagt hva dere skal ha på dere i kveld og hvilke nyttårsforsetter dere skal ha?

8 kommentarer:

sve sa...

Malen jeg har på bloggen min heter Scribe, men jeg har gjort mye med designet, så.....

Trykk på Utforming > Rediger HTML, scroll ned til du finner dette: http://img218.imageshack.us/img218/4420/bilde16hh4.png


Når du kommer til der det står background osv, så står det ikke skrevet url("") repeat;
men det må du skrive inn selv.

Håper du skjønner :)

Kristine sa...

jeg tror jeg skal ha på en fin kjole fra gojane i kveld <3

GODT nyttår <3

Linda-Mari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda-Mari sa...

Skal bare være hjemme, så blir ingenting spesielt!:(

Anne Marthe sa...

Jeg har ingen nyttårsforsetter :) GODT NYTT ÅR :D

sve sa...

Godt nyttår :D

Anne Marthe sa...

Jeg har ingen nyttårsforsetter i år :)

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er