søndag 7. desember 2008

Du er nå blitt tagget!

1. Du må linke til bloggen som tagga deg.
2. Lag ei liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la de vite det ved å kommentere på deres blogg.

1. Desirée tagget meg :)

2.
1. JEG ELSKER Å DANSE!!! og miin største drøm er å bli proff danser. Danse i musikvideor og på scener osv. Jeg og mamma snakka om det for ikke så lenge siden jeg skal velge vidregående skole snart og da snakka vi om at jeg liker at ting går i samme rutine og at jeg vet hva som skal skje og når det skal skje. Og det er jo ikke akkurat sånn danse livet er, det veldig uforutsigbart osv. Også vet jeg ikke om jeg er god nok heller eller tørr!

2. Jeg har utrolig god fantasi, som offtest overdreven fantasi. Kan f.eks si "hvorfor hadde du ikke med mobilen din?, tenk om ett fly kom styrtende inn i huset mitt og jeg havnet akkurat under det med føttene mine også prøver jeg å ringe deg og da tar du ikke telefonen også kunne jeg død" osv osv... =P

3. Jeg liker å ta bilder, men er ikke noe flink så legger heller ut andres fine bilder på bloggen min. hehe..

4. Jeg elsker 50-lapper. Fordi hvis jeg f.eks har 100 kroner, men i 50-lapper og ikke en 100-lapp ser det ut som om jeg jeg har mer penger, synes jeg, har det fra jeg var liten tror jeg, når jeg så på film og at de rike drev og bladde i pengene sine.

5. Jeg er sta og kan bli fort hissig hvis noen ikke forstår meg. Kan furte en stund etter, men det varer ikke kjempe lenge og hvis noen er sure på meg gidder ikke jeg å lage noe drama av det.

6. Jeg elsker klær og å shoppe, men er ikke noe flink til det. Når jeg endelig har penger til det fnner jeg aldri det jeg vil kjøpe =P Har egentlig veldig lyst til å skifte ut hele kles skapet mit. Også skulle jeg ønske at jeg hadde min egen stylist hjemme som kunne style meg opp vær da :D

Jaja, da var det gjort, jeg tagger Mia, Helene, Lise, June og Marte



















Fant forresten en blogg med utrolig fine bilder og dette er en av dem :)
Maria

12 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Du er den søteste lillesøstra i hele verden, og jeg er veldig glad i deg. :) Ikke få et fly på deg, og får du det, så har jeg med telefonen. <3

Miriam :) sa...

det er bra :D du er best!! kjempe glad i deg <3<3

June sa...

Jeg tror jeg hopper over tagginga, har allerede gjort det, hehe :-)

Nr 6. er helt lik meg, når jeg først får penger blir jeg veldig gjerrig, og finner ingenting jeg vil ha! Personlig stylist hadde vært himmelsk.

Anonym sa...

Tusen takk. Bloggen din var også fin =)

Jeg er lik som deg på punkt nr. 2. Haha! :)

1 sa...

2! åh.. sånn er jeg og XD

Anonym sa...

oi, så fint bildet var.. :D

Linda sa...

sv: tusen takk (:.
Likte din også. alt bra med deg ?

Emma Adeline sa...

sv: hadde dere alle tentamene på samme uken?

får håpe det, tror det gikk greit med meg også! Matte i morgen :O - gruer meg!

Aw, så søt du er, vel. Skal prøve å få oppdatert litt nå siste uken før jul.

Åh, dansing. Det er jeg ikke noe i flink til, men elsker det.

Engang, når du blir en sånn SUPER DUPER kjent danser så skal jeg skryte av at jeg har kjent deg ;d <3 - hvis du velger å satse på det da såklart.

Linda sa...

sv: åja.. Går sånn opp og ned vet du (:

Anonym sa...

Sv: Jeg har bestilt boken på tanum.no, koster rundt 300 :)

Anniken sa...

Ja, de bildet var vakkert:)

Mia sa...

1000 takk, sånne kommentarer gjør meg glad:) Du har fin blogg du også!
Vi har klassisk, jazz og moderne på skolen :)
Driver du med dans?