torsdag 18. desember 2008

FERDIG (?)

































(To av bildene jeg skal levere i fotoen :P)

Har ikke hatt tid til å skrive så mye siden jeg stressa så mye med bildene jeg skulle levere i dag, men siden læreren min tulla litt igjen får jeg utsatt til etter jul. Vi hadde juleverksted/nisse-dag på skolen i dag og julestemmningen prøver å komme seg frem hos meg, men det er et problem.. Har dere sett det forferdelige været! Det er sykt glatt og regner, blåser og er kaldt =P frister ikke akkurat å gå ut. Men jeg er glad uansett, i morra er det siste skoledag, den dagen vi får karakter korte vårt, det som jeg kanskje skal bruke til Treider søknaden min =P uff, jeg er spent!! håper jeg har mange 5'ere på kortet, hehe..jaja, helgen gikk bra assa alle forestillingene gikk bra og det var utrolig gøy!!

Hva har dere gjort denne uka og i helgen?

8 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Denne uka har jeg vært på skolen, haldla julegaver, vært sammen med venner og slappet av :()

Anne Marthe sa...

:)*

Anonym sa...

så fine bilder:)

Ella sa...

Nydelige bilder =)

Anonym sa...

enig med henne over, nydelig bilder :)

Emma Adeline sa...

Denne helgen har jeg vært på fest og slappet av hos typen.

Uken har vel mest gått til soving. ><

Emma Adeline sa...

Kjempe fine bilder! :)

June sa...

Bildene var kjempefine!!