søndag 21. desember 2008

pepperkakehus og juleshopping

Hei alle sammen :)
I dag fikk jeg endelig laget ferdig pepperkakehuset vårt. Det ble ikke så veldig fint egentlig, men det var koselig å gjøre det uansett.
-Kan legge ut bilder så fort som mulig-
Etter det dro jeg, Desirée og Roar til vinterbro for å kjøpe ferdig julegaver. Vi var faktisk veldig effektive og jeg fikk kjøpt ferdig de fleste gavene, nå mangler jeg bare to som jeg skal kjøpe på tirsdag. Jeg er stolt av meg selv :P hehe..

Hvordan går det med deres gave innkjøp? Har dere fått kjøpt alle gavene?


5 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Ferdig med alle julegavene :D

Anette sa...

Jeg er ferdig med alle julegavene :-D Ble ferdig med den siste i går :-) Er bestandig en person som kommer hvert år å har kjøpt gave til meg, så må jeg dra å kjøpe gave for jeg har ikke kjøpt :-b

June sa...

Jeg har vært ferdig med julegavene lenge nå :-) Overraskende flink jeg var i år, hehe!

Linda-Mari sa...

Har ikke kjøpt så mange gaver i år:)

DirtyJulie sa...

koselig med pepperkakehus!:)
Jeg er ikke ferdig, lurer på om det har noe med att jeg ender opp med ting til meg selv isteden:p Skjerpings! haha. Men får det vel unna i morgen eller noe, får jeg håper:)