tirsdag 9. desember 2008

Man må jo se fin ut til jul også =P

Ok, jeg kommer nok ikke til å gå sånn her og se så bra ut til jul, men dere skjønner vel poenget mitt. Dere skjønner, jeg klarer ikke finne ut av hva jeg skal ha på meg på ballet. Det er jo det siste året så jeg burde kanskje ha en sånn stor og fin en, men så vil jeg egentlig ikke ha en sånn stor siden man får jo sikkert bare brukt den en gang og den kommer jo sikker til å koste mye. Det jeg kanskje helst vil ha er en litt kort og enkel.. men jeg ANER egentlig ikke!!

Har dere hatt ball? hva hadde du på deg, eller hva skal du ha på deg ?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hadde på meg en søt, kort rosa kjole, med paljetter øverst :)

- Ny luke i adventskalenderen på bloggen min, hvis du vil være med :)

metallicatrollet sa...

Jeg hadde på meg en kjole i sort og lilla som ser helt loco og goth ut. ;p

1 sa...

har ball på fredag og skal ha en rød, ganske enkel kjole på meg (:

sve sa...

Jeg tror jeg hadde tatt på meg en enkel kjole med svart strømpebukse. Helst en kjole som ikke er sateng, fordi jeg ikke er helt "pyntetypen" :p

silje sa...

er ikke bedt på noe ball i år, men hvis jeg var det ville jeg brukt en silkekjole. gir meg julestemning:)

Anne Marthe sa...

vi har ikke hatt ball i år :(

Emma Adeline sa...

Vi har ikke hatt ball enda, men tror jeg må ta en kjole i skapet jeg ikke har brukt enda - samme med sko.

Har ikke så mye penger nå, alt går til julegaver og god mat.

Foreslår en LBD? Fungerer til alt, og da kan du bruke den flere ganger. :)

Anette sa...

Jeg skal ha på meg en kjole som går rett ovenfor knærne. Den er sort og gull :-) Har ball siste skoledag vi, altså 18 :-)

Caa sa...

Har ikke ball før januar / februar vi. Vi har Nyttårsball x)