tirsdag 30. desember 2008

fjortis?

Hei igjen :)
Jeg vet dette er et tema som sikkert flrere tusen andre mennesker har skrevet om på sine blogger og spørsmål som mange, mange har stil seg selv, men jeg må nesten bare skrive dette..
Jeg har hatt blogg en stund nå og jeg fikk det fordi min kjære søster Desirée hadde fått seg det. I begynelsen var det ingen som visste om den og jeg trodde at nesten ingen andre i klassen min eller på ungdomskolen min hadde det. Men så en dag var det akkurat som om en bombe sprang. Alle hadde fått seg det, absolutt ALLE.. Etter bare noen få dager/uker var blogg blitt stemplet som fjortis. Jeg har ikke sansen for disse fjortis bloggene, ikke i det hele tatt.
Men så kom jeg til å tenke på en ting.. Det kan faktisk hende at dere som sitter der å leser denne bloggen synes at dette er en av disse teite fjortis bloggene som ikke burde eksistere. Hva vet vell jeg..

Jaja, ikke akkurat et spennende innlegg dette her, men jeg måtte bare!

Hva synes dere om dette egentlig?



1 kommentar:

1 sa...

Jeg vet ikke helt det med "fjortisblogger" og vet vel ikke egentlig hva det innebærer?
Men jeg trodde som deg, at ingen på skolen og sånt hadde blogg, men pluttselig en dag hadde alle blogg. Rare greier.