mandag 29. desember 2008

Et innlegg som burde blitt skrevet for lenge siden..

Hei hei alle dere søte små :)
Nå er det en stund siden jeg har skrevet og det har ikke vært meningen. Jeg har hatt lyst til å skrive vær dag, men det har alltid vært noe som har hindret meg. F.eks at jeg ikke har hatt tid, ikke insprasjon + at jeg vil ha bilder i innleggene mine. Jeg hadde faktisk tenkt å ta bilder av det jeg hadde fått til jul i går, men det ble ikke noe av! Det er noe som jeg bare må få til snart. Pepperkakehuset har jeg heller ikke fått tatt bilde av enda, er ikke så flink til å holde det jeg sier i bloggen virker det som..
Men i hvertfall, jeg har hatt en kjempe fin jul og fått masse fint, kunne ikke bedt om noe mer. Håper dere har kost dere like mye som meg. Nå er det snart nyttårsaften og jeg tror at det kommer til å være litt anderledes i år på grunn av fyrverkeriene osv, men det blir sikkert kjempe koselig fordet ;)

Hvordan har dere hatt det i jula, fikk dere det dere ønsket der osv og hva skal dere på nyttårsaften?



4 kommentarer:

Anne Marthe sa...

Jeg fikk mye av det jeg ønsket meg til jul! Vet enda ikke hva jeg skal på nyttårsaften, det er bare 2 dager igjen :o kanksje jeg snart må finne det ut!

Linda-Mari sa...

Har hatt det kjempe fint i jula, og fikk mye fint også:) På nyttårsaften må jeg jobbe!

Anette sa...

Jeg har hatt en kjempefin jul, fikk det jeg ønsket meg også :-) På nyttårsaften skal jeg på fest. Blir koselig :-)

metallicatrollet sa...

Det var skikkelig dritt i jula! Jeg måtte være med deg. x_X TULLER! :D Det var kjempekosimosi å være med deg, og å campe på rommet ditt. På nyttårsaften skal jeg jobbe, spise og feste. :D Og IKKE sende opp raketter. ;o