mandag 1. desember 2008

klar, ferdig, gåå og begyn å tell ned!!

Ok, dette innlegget Skulle egentlig bli lagt ut for noen dager siden, men fikk ikke lasta opp bildene også var læreren min en dust og sletta alle, så nå ga jeg opp og bestemte meg for å legge ut mitt 1.desember innlegg..

1. Desember,
snart juuuul, blåfjell og The julekalender!!! :D alt er endelig her og jeg kjenner jule følelsen komme krypende oppover ryggen. Klarte selvfølgelig å gå glipp av den første blåfjell episoden og får ikke sett så mange denne uka, men uansett.. Det er kaldt og det snør og selvom jeg kanskje fryser av meg fingrene så driter jeg i det for det er jul!! Jeg var ute og prøvde å ta noen bilder til fotoen i dag, men det gikk ikke så bra =P vi ble kalde og fikk ikke så mange bra bilder ut av det..
Hvordan har dere tilbrakt disse flotte dagene? :)




5 kommentarer:

Helene Sofie sa...

juuuuul :D <3

metallicatrollet sa...

:c Jeg ble lei meg da jeg hørte om bildene dine.

Jeg har tilbragt dagene på mitt andre hjem; jobben. :D

Camilla Didriksen sa...

Jeg gleder meg sånn til jul :D

metallicatrollet sa...

DU ER BLITT TAGGET! :)
Håper du blir med.

http://metallicatrollet.blogspot.com/2008/12/tagging.html

Anonym sa...

Takk for kommentar. Har tilbrakt dagene på å shoppe og bake :D fått veldig julestemning!