lørdag 13. desember 2008

run the show

Nå har jeg da hatt to forestillinger på Bårdar, det gikk helt greit, men var utrolig gøy da :D Den første forestillingen var klokka 12.00 og måtte være der 11.00 så jeg var nødt til å stå opp tidlig i dag.. Er kjempe trøtt nå. I morgen har jeg også to forestillinger å jeg gleder meg sykt! Når jeg først står på scenen så glemmer jeg alt og bare slipper meg løs, det er utrolig avslappende, men også veldig slitsomt =P
Hva har dere gjort i helgen til nå? og hva er det dere gjør som får dere til å "slutte" å tenke?

Og nå ønsker jeg meg nye mobil igjen =P den andre ble ødelagt =/ hva synes derer?

3 kommentarer:

Anne Marthe sa...

har handla litt julegaver :)

Anette sa...

Jeg har ikke gjort stort. Har sett på ridestevne til lillesøstra, ikke noe mer :-)

metallicatrollet sa...

Jeg har sett på deg. :D Og på håndballkampen. Yay. Den mobilen så litt for heftig ut for min del, hehe.