søndag 11. januar 2009

som å flytte på nytt

God kveld alle sammen ;)
-Kleskaos- I dag måtte jeg bytte rom med mamma og stepappa, av flere forskjellige grunner. Så nå sitter jeg her og alt er bare kaos, klærne mine er strødd ut over alet og jeghar sikkert gitt/kastet halvparten av det jeg hadde.. Skjønner ikke at jeg har så mye og egentlig vil jeg bare bytte ut alt sammen og få en helt ny garderobe. Noen fler som har det sånn?
Også klarte jeg å rive ned den tingen som hang over vinduet (husker ikke hva det heter) så nå føles det ut som om jeg sitter i et utstilingsvindu..
Hva har dere gjort i helga da, noe spennende?
Håper dere har kost dere!!


4 kommentarer:

Anne Marthe sa...

I helga har jeg vært sammen med venner og slappet av :)

metallicatrollet sa...

Ojj, må du gå nake nå? :D
Hihi. Jeg har vært i Sverige, shoppa ogogog.. lekt med barn. :D Ok, ett barn, men det var nok. ;p "Hei, det der kledde du" fikk jeg beskjed om, da jeg hadde han på fanget i dag tidlig. o_O

June sa...

Gardin...? Haha.

1 sa...

ja, helt klart!
har så mye jeg ikke bruker at jeg kunne fyllt flere esker tror jeg XD