søndag 18. januar 2009

P to the R to the O to the M

God morgen :)
Nå har da ballet vært. Det var som et typisk norskt amatør ball.. Maten var eh litt..jah, lyden litt dårlig, men dansingen gikk supert ;P Det hele satrtet med at jeg og noen andre møttes hos en gutt i klassen, der kom limmoen og hentet oss også kjørte vi rundt i byen med den og endte opp på rådhusplassen hvor vi møtte noen andre og tok bilder osv. Så ble kjørt opp til skolen hvor alle fra 8. og 9. klasse sto og ventet ute på at vu skulle komme. I det jeg kommer ut av limmoen så ser jeg Paul -han jeg skulle gå meg- komme løpene i en fykende fart ned den rødløperen med en rose i hånda, for at han skulle følge meg opp. Det var jo egentlig veldig bra siden jeg gikk i noen utrolig høye sko! Etter dette hadde vi de vanlige rutinene med spising, dansing, kåringer, mer spising, mer dansing osv osv. Alt i alt, en flott kveld! Bildene er enda ikke blitt lagt ut, men de kommer nok snart, jeg sitter bare å venter på den store bomben.















3 kommentarer:

June sa...

Hørtes koselig ut, jeg har aldri vært på ball før jeg!!

Anonym sa...

ball er gøy! :)

Anonym sa...

Uuu :)