mandag 5. januar 2009

på'n igjen

God dag alle sammen :) 
Uansett hvor trøtt og sliten jeg er og hvor kjipt jeg syns det er å begynne på skolen igjen og tenke på alle utfordringene som kommer til å komme dette halvåret så er jeg utrolig blid i dag! Jeg vet ikke om det er fordi jeg har hatt en kjempe fin juleferie eller hva det egentlig er. Det eneste jeg vet er at jeg IKKE har gledet meg til å begynne med alle rutinene igjen. 
Jeg våknet i dag av en pipende lyd rett opp i øret mitt og skvetter selvfølgelig opp for å slå av alarmen. Siden jeg fikk ny mobil til jul, visste jeg ikke hva jeg skulle trykke på for å slå den av, så jeg måtte se lit nøyere. Men det funka ikke, øynene mine føltes ut som store steiner. Alt var uklart, så jeg blunket manisk -fordi den alarm lyden bare ble høyere og høyere- men det gjorde bare vondt. Etter en stund klarte jeg endelig å se normalt og jeg rullet ut av senga og la meg på sofaen i stede -ikke spør meg hvorfor- Ellers hadde jeg en fin morgen. Fant antrekket mitt fort og hadde en idyllisk hår dag -til meg og være- skolen gikk også fint. Har noe som heter mellom linjene nå så vi ser en del på film!! 

P.S jeg har funnet stoff til kjolen min nå og bestemor har herved begynt å sy :) 

HVordan var deres første skole/jobbe dag? 

3 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jobb var.. jobb. Litt slitsomt, noen mongo kunder, noen veldig søte kunder, kjedelig og alt for salt lunsj osv. ;p

Anonym sa...

Rutiner er kjedelig.
Men vi kommer nok fort inn i det igjen :)

Marita sa...

Ah, alltid like stress å stå opp tidlig.