mandag 2. februar 2009

Yes da..

God kveld alle sammen!
Skulle ønske jeg var en mye bedre blogger, så det skal jeg da assa prøve på å bli :P hehe, føles som jeg har sagt dette tusen ganger, men men.. Nå er så trøtt og vil egentlig barre legge meg, men jeg lovet søstra mi og meg selv at jeg skulle lese minst én siden av boken "den som frykter ulven" av Karin Fossum. Siden jeg må lese den i norsken på skolen!!

P.S
jeg har sett på YLVIS-BRØDRENE!! :L haha, digger dem jeg. vi må ikke glemme at de er lit kjekk også, eller hvertfall Bård. Har hatt hemmelige planer om å gifte meg med han, men så fant jeg desverre ut at han var gift og hadde barn så..vi får nok glemme den syke planen.




































Nydelig, ikkesant? haha..

1 kommentar:

metallicatrollet sa...

GANGSTERBABE! Jeg <3 deg. Fikk du lest siden, stakar trøttis? Hvis ikke, så håper jeg du fikk brukt tiden på litt deilig søvn. :)