mandag 9. februar 2009

can't keep my hands out the cookie jar ;O

Hei igjen :)
Jeg tror jeg har fått en sykdom!! Navne er usikkert, men kanskje kake-syken, mat-hekta-syken eller kanskje mat-kake-kjeks-potetgull-syken.. Jeg aner ikke hva den heter, men jeg har det hvertfall ;O Har alltid likt mat for å si det på den måten, men i det siste har det blitt lit mer avhengihet av mat syns jeg. Alle sier offte til meg sånn "rart du ikke er feit så tynn som du er" og "oj, du er tyn"
I begynnelsen så tenkte jeg ikke over det, men så kom jeg til en tid hvor jeg bare syntes det var slitsomt å høre og er vel litt der enda, men nå begynner jeg også å lure på hvorfor jeg er så tyn som jeg er, jeg spiser jo sikkert dobbelt så mye som mange andre jenter på min aldre, men det kan jo være noe i det at jeg trener da :P haha..


-byebye-

5 kommentarer:

June sa...

Du har vel høy forbrenning eller noe i den duren :-)

Maryland er godt, so i don't blame you!

metallicatrollet sa...

Du er pommes frittes-generasjonen. Det legger seg i blodårene istedet. :D Yay. Neida. Jeg så på tv om en feit familie, og alle unntatt han yngste var feit, og faren sa "jeg var så tynn før, og plutselig en dag -boom." o_o

Miriam :) sa...

Uæææ..ikke si det da, haha O_o

AlexandraEi sa...

Du er heldig skulle ønske jeg også hadde det sånn!

Anonym sa...

http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=W&new=1&page=1&all=0&position=2&prod_desc_id=5051214375670#

der finner du den :)