fredag 27. juni 2008

It's summertime

Snart drar jeg til Marokko sammen med min 6 år gammle søster og pappa'n min og jeg skal være der i 3 uker =P For å være helt ærlig gruer jeg meg litt og det er fordi, da vi dro dit i fjor ble det ikke helt perfekt akkurat..vi krangla hele tiden, lille søsteren min ble syk, det var 47 varme grader og vi kunne ikke bade hele den siste uka :O håper det blir bedre i år da! Og jeg kommer til å savne alle sammen såå mye..det blir så rart å være uten dem så lenge og spesielt store søster Desirée, ste pappa og mamma <3>
Men det blir sikkert kjempe koselig og fint..man må jo ha en possitiv innstilling ; D


2 kommentarer:

metallicatrollet sa...

Jeg tror (og håper) at du kommer til å få det bra. Forhåpentligvis blir jo ikke søsteren din syk igjen, da kan dere bade, og jeg tror faren din kanskje tar mer hensyn til hva dere vil nå ettersom han nok fikk med seg at dere var litt misfornøyde.

Jeg kommer til å savne deg og! ;o

Helene Sofie sa...

God tur :D Det blir nok bedre denne gang!