torsdag 26. juni 2008

Young beats from the east

som dere kan se/lese på "om meg" sier jeg aldri nei til en dans og spesielt ikke til Hip hop.. men det er ikke det eneste jeg driver med, jeg danser også ballett og det har jeg drevet med siden jeg var 7 år.
Når jeg danser (uansett hva jeg danser) er det akkurat som om jeg kommer i en helt annen verden, alle beskymringer bare blir borte og jeg har det helt supert..
for dere som ikke har funnet det dere brenner for eller som får dere til å føle dere som dette, så ikke vær redde dere finner det nok snart! Og for dere som har funnet det så kan dere dele det med meg her..vil gjerne få vite om andre ting jeg kan begyne med, alt fra dans til tegning til bra musikk eller bra bøker.. HEHE :D
P.S kjeder meg litt..

















1 kommentar:

metallicatrollet sa...

Du er flink til å danse. Heldig som har funnet noe som får deg til å koble helt ut, og bare fokusere på det du gjør. :)