torsdag 30. juli 2009

Blod, svette og tårer..?

Dette er ikke tull en gang. Ok, jeg har ikke begynt å blø ENDA, men det kommer nok, hehe.
Jeg snakker om Dance explosian på Bårdar. Det er noe alle danse glade mennesker bør være med på! Du får mulighet til å danse med kjente dansere og trenere, mange forskjellig danse typer og møtt mange hyggelige mennesker! Du må ikke være god eller dårlig :P Dette er noe for alle. Jeg har ikke fått tatt så mange kurs enda, men tatt noen timer jazz med Joaquin Escamilla. Som er noe av det beste jeg har opplevd innenfor dans! Det er to uker igjen og selvom prisene er høye så er det verdt det! KOMKOMKOM ;P
















"I guess you call this class my support group"

Fra facebook profilen til
Joaquin Escamilla fra en time vi hadde med han, hehe!

3 kommentarer:

June sa...

Dans er så ufattelig morsomt :-) Selv har jeg danset hele livet, og går for tiden på Moderne!

sve sa...

Det hørtes gøy og sosialt ut :D Nå er jeg ikke akkurat noen danseløve da...

ingeborg sa...

hørtes kjempegøy ut! spesielt at det er for alle. har danset hele livet så egentlig faller det seg litt naturlig;)