torsdag 28. mai 2009

Lay on my sofa..

Det er det jeg vil nå, egentlig det eneste jeg orker nå. Bena mine verker grunnet betennelse i beina i leggene. Hode verker grunnet (?) og prøvemuntlig i morra og stemmen ja den har halveis forsvunnet grunnet "overlevelses" tur med klasse. Som jeg/ingen av oss overlevde. Lurer på hvordan denne dagen ender, det gjør jeg vell egentlig alltid..Men nå får jeg slepe fingrene mine bort til "fronter" og det finfine skrive programmet mitt "Textedit" også får jeg prøve å skrive litt om Venezuela.
-hah lykketil til meg-

4 kommentarer:

Marianne sa...

Huff, jeg vet hvordan det er å ha betennelse i benene. Jeg har hatt benhinnebetennelse i begge leggene. Det er ikke deilig!! Håper det går bra=)

sve sa...

Lykke til. Selv om du er ferdig nå da :P

Å, jeg hater Textedit!!

Hilde sa...

Du har en fantastisk blogg :)

June sa...

Sv: Jeg har lett gjennom polyvore en stund nå, men i og med at jeg ikke lagret det så finner jeg ikke bikinitoppen igjen! Skal si ifra hvis jeg finner det ut, hvert fall. For ja, den er KUL!